سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جرم گیری دندان لمینت شده چگونه است +همه چیز در مورد لمینت

پلاک دندانی چگونه شکل میگیرد + تاثیر اب نمک روی دندان

    نظر

روال های مراقبت از دندان برخی افراد عبارتند از: مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و شستشو با دهان شویه. و اگر فراموش کردید که با دهانشویه بشویید، طعم نعناع تازه را در دهان خود احساس نخواهید کرد و باعث می شود مانند قبل احساس بدی داشته باشید و تقریباً سست شوید

در صورت استفاده صحیح، دهانشویه می تواند به پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و پوسیدگی دندان کمک کند.دهانشویه های مختلفی وجود دارند که می توانند به جلوگیری از ایجاد توده ها و رسوبات کمک کنند و می توانند به عنوان محافظت در برابر حفره ها و ضعیف شدن مینای دندان عمل کنند. غرغره کردن به تنهایی کارساز نخواهد بود و همچنین میکروب هایی که باعث ایجاد پلاک می شوند که هر 1 تا 2 ساعت دو برابر می شود کارساز نخواهد بود. برای جلوگیری از ایجاد پلاک و تارتار، می توان از طیف وسیعی از دهان شویه های ضد تارتار برای جلوگیری از تشکیل پلاک و جرم روی دندان ها استفاده کرد. امروز با استفاده از دهانشویه انتخابی خود از دندان های خود در برابر ایجاد پلاک و تشکیل پلاک محافظت کنید.

 

 

 

 

 

 

بیشتر بدانید : قبل از اقدام به لمینت دندان چیکار کنیم

 


پلاک دندانی چیست :


پلاک اساساً پلاکی است که روی دندان‌هایی با سطح سخت‌تر و سخت‌تر ایجاد می‌شود که درمان نشده باقی می‌ماند و فقط توسط دندانپزشک قابل برداشتن است. پلاک لایه ای ضخیم از دندان است که از بزاق و ذرات غذای به دام افتاده تشکیل شده است که در بالا و زیر خط لثه جمع می شوند. برای از بین بردن پلاک، می توانید آن را با یک مسواک نرم، نخ دندان یا دهان شویه بشویید. در غیر این صورت، پلاک به یک توده سخت تبدیل می شود.

 

 

پلاک دندانی چگونه شکل میگیرد + تاثیر اب نمک روی دندان


اسیدهای پلاک می توانند بلافاصله پس از خوردن غذا به دندان ها حمله کنند. عدم شستشو بلافاصله بعد از غذا می تواند مینای دندان را بشکند و باعث پوسیدگی دندان شود. پلاک ها همچنین می توانند به لثه ها آسیب برسانند و باعث ایجاد لثه های قرمز و متورم شوند که هنگام مسواک زدن یا لمس آنها خونریزی می کند یا حتی باعث عقب نشینی آنها می شود.این توده زرد رنگ است و روی خط لثه ظاهر می شود. این یک پلاک درمان نشده است که از رسوبات معدنی بزاق برداشته می شود. اگر پلاک برداشته نشود، به رشد و کلسیفیه شدن آن ادامه خواهد داد. فقط متخصصان دندانپزشکی و ابزارهای حرفه ای می توانند پلاک را از روی دندان پاک کنند. مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، شستشو با دهانشویه و استفاده از خمیر دندان کنترل کننده پلاک می تواند به پیشگیری از این امر کمک کند.

 

 

اب نمک بزنید هم ارزان هم هم تاثثر گذار

 

 

اب نمک بزنید هم ارزان هم هم تاثثر گذار :

 

اب نمک یک دهان شویه ارزان قیمت و در دسترس است و میتواند تا حد زیادی از جرم گرفتن دندان جلو گیری کند البته انهایی که نباید نمک مصرف کنند هم توصیه نمیشود چون نمک موجود در اب نمک در هان جذب بدن خواهد شد شما میتوانید اب نمک را با اب ولرم ترکیب کنید و به مدت 30 ثانیه غرغره نمایید البته بهتر است بعد مسواک زدن باشد و هنگام خواب که قرار است تا صبح بخوابید.